shhaaa



okej, dax för ett till. Jag vill berätta om typ gårdagen, har ju ändå inget bättre för mig :P

först vaknade man ju såklart.
Fast kanske lite sent, men w00t ever, jag tog och ringde robin och snackade med han i typ en timma (A) haha
och sen stack jag till skolan, jag fixade mig ju när jag snackade.
Då stack jag till kuratorn…
sen typ hade jag någon lektion minns inte vilken.
Och sen hade jag iaf skoltidning, och skulle sticka ner till city med josse och elin, men stannade på stenung, och så letade vi efter papper och penna, haha, gick inte så bra, josse hittade något papper, och så träffa man lite olika på stenung, typ Alice S,, Sara K, och några mer :P
och sen träffade man lilla noel:O
haha sen gick jag, josse och elin till torget då, och så typ kom noel och hans små vänner efter…
och sen fråga jag efter en penna :D haha så fkking kul...
så tog jag en penna av han ;D
och sen ville han ha tbx den...
och jagade mig över hela torget hahahhaa.
sen la jag pennan mellan mina bröst haha sen fick ajg den (:

senn typ hände massa mer men orkar inte skriva :P:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0