Nu har jag bestämt mig.

Nu har jag bestämt mig, det blir fosterfamilj, jag ska bort från denna hålan och allt:)<3 shiet aso vad jag längtar. Sticker till kuratorn på måndag, och sen kommer socialen bli inblandade och allt. vist det kommer bli en svår tid när morsan får reda på allt, eller så kommer hon göra allt för att jag ska ändra mig, vi får la se vad som händer. Vill komma till ett ställe som dom verkligen bryr sig om mig och sånt.
Jag kan inte sluta tänka på det häller. Det är jobbigt att inte kunna det, eftersom det är ju vad jag vill. Aso komma till en fosterfamilj. Och varför jag ska till en är ju min ensak :P så aso säger ju bara vad det är till dom närmsta. Dom som lixx finns för mig och sånt. Även fast alla säger ”jag finns för dig <3” och sån skit. Många står för det, men vissa bara vänder mig ryggen. Jag vill ifrån här. Och byta skola. När jag kommer ifrån std så kan jag ju inte gå kvar här,i skola aso. vist jag kan, men vill inte. Jag vill träffa nytt folk med (: <3. ush va jag längtar asow. Jag vill bara här ifrån nuuuuuuuuuuuu! jag klarar knappt att gå hem längre. Så illa är det nu… det säger la att nått är fel? Men bara för att jag inte gråter så betyder det att jag inte mår piss? Jag har svårt för att gråta, det är sanning. Vissa har bara sakt ”ah eller hur? HAHA” men vafan tillexempel, när jag va på lägret va allt verkligen skit. Och om jag skulle vara som förr. Så skulle jag gråta hela tiden. Men det gjorde jag inte. Tillslut började jag. Men ett stort tack till amanda som stöttade mig hela tiden. Och tack till några i min klass, tillexempel Josephine B och Karin<3 ni är underbara och jag vet att jag kan snacka med er. Det känns skönt. Men jag tror att jag ska satsa på musiken, det är va jag blir rekommenderad till att göra :P ronyalinnea Ft. Jusseh – självförtroende.

Ronyalinnea ft. jusseh  -  självförtroende
ft: jusseh/Josefin Espeland
Musik: Jesper Lundgren & ronyalinnea
Tack till: Robin/Thuggish & Anton M. Andersson...

alla känslorna äter upp mig inne från.
alla såren innanför kroppen.
alla såren utanpå kroppen.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0