fitta asooo!

skolan e bah skit! Aso jag pallar inte lektionerna, jag sticker för dom för att jag är typ deprimerad, ärligt aso, fosterfamilj snart, jag svär jag ska bort från detta piss stället! socialen inblandad och skit aso, äntligen fått min vilja igenom. allt jag behöver är stödet från mina vänner! pallar itne allt bråk med allt och alla, jag klarar inte av att vara mig själv ens när det är som det är, och typ ingen bryr sig om att jag inte mår bra ;S alla bah; "amen det kmr lösa sig" bla bla bla, men vafan känslorna äter upp mig innefrån. aldrig frågar någon hur jag mår. måste man gråta för att må piss? lol.
men det tar ju ett tag innan jag kmr till en forsterfamilj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0