:'(

trodde inte det var denna personen du va, men nu har du visat vem du igentligen är. fan aso. inte den personen jag trodde du va :'( fan allt är svårt, jag vet vad jag sakt och allt. En liten sak blev en stor, du bara visar vem du är. jag kmr alltid i sista hand. -.- vad som än är, för alla. Ronyalinnea i sista hand. okey inte alla men dom flesta. Men aso du fattade inte hur mkt du betydde för mig. förut var du BÄST, för mig. men nu är du SÄMST. utan dig inget mig:s jag fattar itne att jag kan sitta och skriva detta? :S du är inte värd mig som kompis... den saken är helt säker.. men jag klarar mig ändå inte utan dig. har bara. kännt dig i typ i några månader. men ändå. första gngn vi träffades, det känns som om det va igår.. vi kunde snakka om vad som hälst, allt känndes så magiskt:s och jag såg dig som underbar. du tog mig upp ur två stycken depritioner :s shit aso. allt bara blir fel vad jag än gör. och du var den jag kallade " bästa vän "....

jävla bög, du kan lika gärna gå och hänga dig, det finns inget som heter bästa vänner mellan oss längre, DU förstörde det ! aso lol. hur kan du ens? trodde du inte var såhär fittig. aso jag hjälper dig gärna till döden. ;)
du bara förstör ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0